Svi ljudi žele učiniti nešto dobro i ispuniti određenu svrhu. Upravo zato smo kao pojedinci skloni filantropiji, tj. želimo poduzimati akcije za opće dobro. Oni koji doniraju, organizacijama daju svoje povjerenje, a time postaju dio sna koji organizacija želi ispuniti.
Osjećaj svrhe potiče pojedince, jer žele da netko sutra ima ono što danas nema, a oni imaju. Za to su potrebna jednostavna rješenja u kojima pojedinac može sudjelovati na način koji je za njega prihvatljiv. Kako doći do ovakvih rješenja kroz fundrasing i crowdfunding, saznali su sudionici edukacije "Fundrasing i crowdfunding - inovativni modeli financiranja projekta". Dinamičnu edukaciju u kojoj je stjecanje znanja bilo obogaćeno praktičnim primjerima vodila je Mladenka Majerić.
Sudionici su stekli vještine za planiranje i provedbu fundraising aktivnosti te uspješnu komunikaciju prema donatorima. Promatrajući fundrasing kroz prizmu izgradnje odnosa, sudionici edukacije učili su o razmjeni vrijednosti s donatorima. "Do ove edukacije nisam bila svjesna da je fundrasing dvosmjerna ulica, jer i donatori dobivaju dok daju.", rekla je jedna od sudionica radionice.
Edukacija "Fundrasing i crowdfunding - inovativni modeli financiranja projekta" održana je u četvrtak (20. listopada) u sklopu projekta "Edukacije za jačanje civilnog društva" UP.04.2.1.11.0136. Projekt će ojačati ljudske kapacitete Udruge ZAMISLI te partnera na projektu, Saveza SUMSI i Centra za mlade Zagreb. Projekt traje 18 mjeseci, a financiran je iz sredstava Europskog socijalnog fonda, iz Poziva na dodjelu bespovratnih sredstava "Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za odgovaranje na potrebe lokalne zajednice".