MojPosao je zajedno s Udrugom ZAMISLI realizirao radionicu o digitalnom marketingu za potrebe udruge.
U sklopu radionice sudionici su:
- Upoznali osnove digitalnog marketinga
- Dobili savjete za digitalni marketing
- Dobili odgovore na vlastita pitanja o digitalnom marketingu
Dvije teme koje su se istaknule tijekom radionice su privatnost i prilagodljivost. U sklopu tih tema, sudionici su imali priliku čuti stručno mišljenje o tome kako se obrađuju informacije u svrhu digitalnog marketinga i zajednički promisliti koje su mogućnosti osoba s invaliditetom u digitalnom marketingu.
Voditelj radionice je o radionici zaključio sljedeće:
"Dijeliti svoje znanje uvijek je dobar osjećaj. Još je ljepše kad su sudionici izuzetno zainteresirani, a nadam se i zadovoljni.
Današnja radionica u suradnji s Udrugom Zamisli zbog ograničenog trajanja nije mogla prenijeti što digitalni marketing uistinu jest i koje su mu sve mogućnosti. Ali je mali uvod i dobar početak za razvoj znanja u različitim smjerovima ovog područja. Pokušao sam približiti korisnicima Udruge različite aspekte digitalnog marketinga i oglašavanja. Isto tako, skrenuli smo pažnju i na privatnost i 'praćenje' vezano uz oglašavanje na Internetu. Razgovarali smo i o načinima zaštite korisnika - pitanju koje svakim danom ima sve veću važnost.
Nadam se da će ovo biti prva u nizu naših zajedničkih 'digitalnih' radionica."- Joško Oršulić, strateg digitalnog marketinga portala MojPosao
Izvor: Udruga ZAMISLI